APIE VŠĮ "LIETUVA - BALTIJOS ŠIRDIS"

   

Viešosios įstaigos „Lietuva – Baltijos širdis“ steigėjai: UAB „Unseen Pictures“, UAB „Pharmanet“ ir UAB „Elektroninės leidybos namai“.

Viešoji įstaiga yra įsteigta norint įgyvendinti šiuos tikslus:

  • kurti ir vystyti nacionalinį prekės ženklą „Lietuva – Baltijos širdis“;
  • administruoti ir prižiūrėti prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ naudojimą;
  • populiarinti prekės ženklą „Lietuva – Baltijos širdis“ Lietuvoje ir užsienyje;
  • formuoti vieningą Lietuvos pristatymo identitetą;
  • konsultuoti ir mokyti visuomenę, verslo bei viešojo sektorių darbuotojus apie prekės ženklo „Lietuva – Baltijos širdis“ naudojimo būdus.

Marius Jovaiša, autorių grupės vadovas, įstaigos direktorius
Kaip Lietuvą pristatyti pasauliui? Nors esame maža valstybė, turime galimybę išnaudoti savo geopolitinę padėtį ir istorinį patyrimą. Atsispirkime nuo žodžio „Baltija“ – Baltijos jūros vardas pasaulyje daug žinomesnis nei Lietuvos. Esame didžiausia iš trijų Baltijos šalių, turime didingą praeitį, gausiausią kultūros ir architektūros paveldą. XIII a. Lietuva tapo nacionaline valstybe, mes buvome baltų (aisčių) genčių politinis ir dvasinis centras. Lietuva šioje Europos dalyje yra tiltas tarp Rytų ir Vakarų, Šiaurės ir Pietų. Lietuva – Baltijos širdis.
Grafinis prekės ženklo logotipas sukurtas remiantis Vyčiu – vienu seniausių Europoje herbu. Supaprastintas, stilizuotas Vytis yra tarsi įrėžtas Lietuvos (ir širdies) formos gintaro gabalėlyje. Gintaro gabalėlyje susilieja geltona ir raudona spalvos, o užrašas „Lietuva – Baltijos širdis“ – žalias, taip prekės ženkle atspindima mūsų tautinė vėliava.